Regulamin świadczenia usług psychologicznych, psychoterapeutycznych i diagnostycznych
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zakres i warunki świadczenia usług psychologicznych, psychoterapeutycznych i diagnostycznych przez Zintegrowani Sp. z o.o. z siedzibą w przy ul. Korfantego 58, 01-496 Warszawa, KRS 313566, NIP: 522-290-69-79, REGON: 141661040, telefon: 22 861 53 41 (dalej „Usługodawca”) na rzecz osób fizycznych w placówce stacjonarnej Usługodawcy, w miejscu zamieszkania Pacjenta oraz za pośrednictwem witryny internetowej www.zintegrowani.com.pl (dalej „Strona”) wykorzystującej system rejestracji online bookero i z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
- System rezerwacji online bookero, którego dostawcą jest SAFI STUDIO Paweł Nowakowski, ul. Spacerowa 25, 05-152 Czosnów, NIP: 531-161-08-55, jest usługą cyfrową pozwalającą Usługodawcy na zorganizowanie procesu przyjmowania i obsługi rezerwacji dotyczących świadczonych przez Użytkownika usług psychologicznych, psychoterapeutycznych i diagnostycznych.
- Usługodawca za pomocą Strony świadczy usługi umożliwiające Pacjentom dokonywanie rezerwacji lub zakupu wizyty w placówce stacjonarnej Usługodawcy, zakup wizyty domowej realizowanej w miejscu zamieszkania Pacjenta oraz zakup wizyty online przeprowadzanej przez specjalistów Usługodawcy z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
- Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.).
- Pacjentem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest pełnoletnia osoba fizyczna, która korzysta lub zamierza skorzystać z usług Strony bez bezpośredniego związku z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (dalej „Pacjent’’).
- Dopuszcza się korzystanie z wizyt, wizyt domowych i wizyt online przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Usługodawca jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia wizyt, wizyt domowych i wizyt online, w przypadku braku takiej zgody.
- Zawartość Strony, w szczególności teksty i znaki graficzne stanowią własność Usługodawcy, która jest prawnie chroniona.
§ 2. Ogólne warunki świadczenia usług
- Strona stanowi narzędzie do zarządzania online konsultacjami psychologicznymi, psychoterapeutycznymi i diagnostycznymi odbywającymi się w stacjonarnej placówce Usługodawcy, konsultacjami psychologicznymi, psychoterapeutycznymi i diagnostycznymi odbywającymi się w miejscu zamieszkania Pacjenta oraz do zarządzania online konsultacjami psychologicznymi, psychoterapeutycznymi i diagnostycznymi świadczonymi drogą elektroniczną w formie wideorozmowy.
- Konsultacji psychologicznych, psychoterapeutycznych i diagnostycznych udzielają specjaliści Usługodawcy.
- Pacjent przyjmuje do wiadomości, że świadczenie usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Korzystanie z Strony może odbywać się wyłącznie na zasadach określonych w treści niniejszego Regulaminu.
- Rezerwacja lub zakup wizyty, wizyty domowej lub wizyty online oraz akceptacja niniejszego Regulaminu, jest równoznaczna z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną lub stacjonarną przez Usługodawcę bez konieczności sporządzenia odrębnych umów.
- W celu właściwego korzystania z Strony Pacjent powinien posiadać komputer lub urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych oraz dostęp do sieci Internet.
- Korzystanie ze Strony jest nieodpłatne, jednak Pacjent chcąc dokonać zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online zobowiązany jest do uiszczenia płatności za wybraną przez siebie usługę zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem znajdującym się na Stronie. Pacjent zostanie poinformowany przed dokonaniem zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online o jej całkowitym koszcie.
- Pacjent może przeglądać zawartość Strony bez konieczności dokonywania zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online.
- W celu dokonania zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online za pośrednictwem Strony Pacjent podaje w następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do korzystania z systemu rezerwacji online.
- Przed dokonaniem zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online Pacjent zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i dokonać jego akceptacji.
- Po dokonaniu zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online Pacjent otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą dokonanie zakupu.
- W celu należytego świadczenia usług, w tym zapewnienia kontaktu z Pacjentem, Usługodawca będzie przesyłał na podany przez Pacjenta adres poczty elektronicznej lub numer telefonu krótkie wiadomości o charakterze technicznym dotyczące dokonanego zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online lub informację przypominająca o wizycie. W celu uniknięcia wątpliwości, komunikaty o których mowa w zdaniu poprzednim nie stanowią informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Podczas korzystania z Strony Pacjent jest zobowiązany do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Strony oraz do korzystania z Strony w sposób nieuciążliwy dla innych użytkowników.
§ 3. Rezerwacja i zakup wizyty, zakup wizyty domowej
- Pacjent ma możliwość dokonania rezerwacji (bez opłacenia wizyty z góry – z zastrzeżeniem ust. 7 i 8 poniżej) lub zakupu (opłacenie wizyty z góry) zgodnie z cennikiem umieszczonym w Stronie, wizyty odbywającej się w stacjonarnej placówce Usługodawcy:
- telefonicznie pod numerem telefonu 22 861 53 41 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00 poprzez podanie imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania rezerwacji lub zakupu wizyty,
- za pomocą Strony za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu wizyt zamieszczonego w Stronie poprzez podanie imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania rezerwacji lub zakupu wizyty.
- Pacjent ma możliwość dokonania zakupu wizyty domowej (opłacenie wizyty domowej z góry) zgodnie z cennikiem umieszczonym w Stronie:
- telefonicznie pod numerem telefonu 22 861 53 41 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00 poprzez podanie imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu (podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania rezerwacji lub zakupu wizyty) oraz preferowanego dnia i godziny wizyty domowej. Po wskazaniu przez Pacjenta powyższych danych przedstawiciel Usługodawcy skontaktuje się telefonicznie z Pacjentem celem potwierdzenia dnia i godziny wizyty domowej oraz specjalisty realizującego wizytę domową.
- Ceny za wizyty i wizyty domowe podawane są w złotych polskich i są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
- Rezerwacja i zakup wizyty odbywa się poprzez wybór specjalisty, daty i godziny wizyty oraz potwierdzenie swojego wyboru poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij”.
- Pacjent – w przypadkach specjalistów Usługodawcy ściśle wskazanych w Stronie – ma możliwość rezerwacji wizyty za pośrednictwem Strony lub telefonicznie bez jej opłacenia z góry, z tym zastrzeżeniem, że dotyczy to Pacjentów korzystających z usług wskazanego specjalisty Usługodawcy po raz kolejny w odniesieniu do wizyty stacjonarnej. W takim przypadku płatność za wizytę następuje w placówce Usługodawcy z góry przed rozpoczęciem wizyty stacjonarnej.
- W przypadku dokonywania przez Pacjenta rezerwacji wizyty po raz pierwszy u wybranego przez Pacjenta specjalisty Usługodawcy, Usługodawca zastrzega sobie możliwość pobrania od Pacjenta opłaty za rezerwację wizyty w wysokości ceny należnej za wizytę.
- W przypadku zakupu wizyty za pośrednictwem Strony, płatności dokonywane są przez Pacjenta za pośrednictwem Strony płatności Paynow.
- W przypadku dokonywania zakupu wizyty lub wizyty domowej telefonicznie, Usługodawca przesyła na wskazany przez Pacjenta w trakcie zakupu adres poczty elektronicznej lub numer telefonu link do dokonania płatności za zakupioną wizytę lub wizytę domową. Płatność dokonywana jest przez Pacjenta za pośrednictwem Strony płatności Paynow lub – w razie braku możliwości płatności za pośrednictwem Strony płatności Paynow np. z powodu awarii – za pośrednictwem przelewu bankowego na rachunek bankowy Usługodawcy w terminie wskazanym przez Usługodawcę wraz z przesłanym linkiem do dokonania płatności. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie wizyta zostanie anulowana.
- Po skutecznym dokonaniu rezerwacji wizyty Pacjent otrzymuje na podany przez siebie w trakcie rezerwacji adres poczty elektronicznej lub numer telefonu – odpowiednio wiadomość poczty elektronicznej lub sms z potwierdzeniem daty i godziny wizyty.
- W przypadku skutecznego zakupu wizyty lub wizyty domowej, tj. dokonanie płatności za wizytę lub wizytę domową i zaksięgowanie środków na rachunku Usługodawcy, Pacjent otrzymuje na podany przez siebie w trakcie adres poczty elektronicznej lub numer telefonu – odpowiednio wiadomość poczty elektronicznej lub sms z potwierdzeniem daty i godziny wizyty.
- Pacjent ma możliwość odwołania wizyty telefonicznie pod numerem telefonu i w czasie wskazanym w ust. 1 powyżej, z zastrzeżeniem § 6 poniżej.
§ 4. Zakup i rezerwacja wizyt online
- Pacjent ma możliwość dokonania zakupu wizyt online zgodnie z cennikiem umieszczonym w Stronie:
- telefonicznie pod numerem telefonu 22 861 53 41 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00 poprzez podanie imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania rezerwacji lub zakupu wizyty online,
- za pomocą Strony za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu wizyt zamieszczonego w Stronie poprzez podanie imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania rezerwacji lub zakupu wizyty online.
- Ceny za wizyty online podawane są w złotych polskich i są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
- Pacjent nie ma możliwości rezerwacji wizyty online oferowanej przez Usługodawcę bez jej jednoczesnego opłacenia.
- Zakup wizyty online odbywa się poprzez wybór specjalisty, daty i godziny wizyty online oraz planowanego czasu jej trwania oraz – w przypadku zakupu za pomocą Strony – potwierdzenie swojego wyboru poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij”.
- Płatności za wizyty online zakupione za pośrednictwem Strony dokonywane są przez Pacjenta z góry za pośrednictwem strony płatności Paynow.
- W przypadku dokonywania zakupu wizyty online telefonicznie, Usługodawca przesyła na wskazany przez Pacjenta w trakcie zakupu adres poczty elektronicznej lub numer telefonu link do dokonania płatności za zakupioną wizytę online. Płatność dokonywana jest przez Pacjenta za pośrednictwem strony płatności Paynow.
- Po skutecznym dokonaniu płatności za wizytę online i zaksięgowaniu środków na rachunku Usługodawcy, Pacjent otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą zakup wizyty online, w tym wybrany przez siebie termin wizyty online, oraz szczegóły realizacji usługi, tj. link niezbędny do realizacji wizyty online.
- Świadczenie usługi wizyty online odbywa się w języku polskim i językach obcych u wybranych i wskazanych w Stronie specjalistów.
- Pacjent przerywając wizytę online przed czasem jej zakończenia nie jest uprawniony do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do zakończenia konsultacji w ramach wizyty online.
- Po zrealizowanej wizycie online paragon za wykonaną usługę Pacjent może odebrać osobiście w placówce Usługodawcy.
- O chęci wystawienia faktury Pacjent zobowiązany jest poinformować Usługodawcę przed realizacją wizyty online poprzez przesłanie na adres mailowy kontakt@zintegrowani.com.pl danych, na które faktura ma zostać wystawiona po realizacji wizyty online.
- Pacjent ma możliwość odwołania wizyty online telefonicznie pod numerem telefonu i w czasie wskazanym w ust. 1 powyżej, z zastrzeżeniem § 6 poniżej.
§ 5. Wymogi techniczne wizyt online
- W celu prawidłowego korzystania z wizyty online w formie wideospotkania niezbędne są co najmniej:
- sprawny komputer/telefon/tablet lub inne urządzenie z oprogramowaniem o następującej minimalnej specyfikacji technicznej:
- system operacyjny: Windows 10, Mac Mac OS X 10.11, iOS, Android;
- przeglądarka internetowa: Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari;
- włączona obsługa JavaScript i Cookies;
- dostęp do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej
- komputer/tablet/telefon komórkowy lub inne urządzenie wyposażone w sprawnie działający mikrofon oraz kamerę.
- sprawny komputer/telefon/tablet lub inne urządzenie z oprogramowaniem o następującej minimalnej specyfikacji technicznej:
- Pacjent w celu uruchomienia wizyty online w formie wideospotkania powinien w wybranym przez siebie terminie wizyty online uruchomić link niezbędny do realizacji wizyty online przesłany Pacjentowi przez Usługodawcę na wskazany przez Pacjenta adres poczty elektronicznej po dokonaniu zakupu wizyty online.
- Pacjent w celu odbycia wizyty online może wykorzystać komputer, tablet, telefon komórkowy lub inne urządzenie. Urządzenie to musi być wyposażone w sprawnie działający mikrofon oraz kamerę. Przed wizytą należy wyrazić zgodę na uruchomienie oraz dostęp do mikrofonu oraz kamery.
- W przypadku niedostosowania przez Pacjenta konfiguracji wskazanej w ust. 1 powyżej, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości skorzystania lub niepełne korzystanie z wizyty online. W celu uniknięcia wątpliwości, przerwa lub zakończenie wizyt online przed wyznaczonym czasem jej zakończenia z przyczyn opisanych w zdaniu pierwszym, nie uprawnia do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do zakończenia konsultacji, a wizytę online uważa się za zrealizowaną należycie i płatną w pełnej wysokości.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług telekomunikacyjnych, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług świadczonych na rzecz Pacjenta przez operatorów telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których Pacjent łączy się w celu korzystania z wizyty online. W celu uniknięcia wątpliwości, przerwa lub zakończenie wizyty online przed wyznaczonym czasem jej zakończenia z przyczyn opisanych w zdaniu pierwszym, nie uprawnia do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do zakończenia konsultacji, a wizytę online uważa się za zrealizowaną należycie i płatną w pełnej wysokości.
§ 6. Odwołanie, spóźnienie lub zmiana terminu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online
- Pacjent – w terminie 14 dni od dnia zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online – ma prawo odwołania zakupionej wizyty, wizyty domowej lub wizyty online (odstąpienia od umowy), z zastrzeżeniem, że może ono nastąpić najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej wykonania – poprzez system rejestracji online bookero lub telefonicznie pod numerem telefonu 22 861 53 41 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00 poprzez podanie swojego imienia i nazwiska, imienia i nazwiska specjalisty oraz daty i godziny odwoływanej wizyty – w takim przypadku umowę uważa się za niezawartą. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do odwołania wizyty, wizyty domowej lub wizyty online.
- Prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do wizyty, wizyty domowej lub wizyty online, która odbyła się przed upływem ww. terminu odstąpienia od umowy.
- W przypadku przewidywanego spóźnienia się Pacjenta na zaplanowaną wizytę lub wizytę online Pacjent zobowiązany jest do telefonicznego poinformowania Usługodawcy o tym fakcie pod numerem 22 861 53 41.
- W przypadku spóźnienia się Pacjenta powyżej 15 minut specjalista ze względu na niewystarczający czas do przeprowadzenia wizyty lub wizyty online w sposób prawidłowy i należyty, ma prawo odmówić przyjęcia Pacjenta na wizytę lub wizytę online. Specjalista może przyjąć spóźnionego Pacjenta tylko jeśli uzna, że nie spowoduje to opóźnień wizyt kolejnych Pacjentów, z zastrzeżeniem, że zakres wizyty lub wizyty online spóźnionego Pacjenta może ulec zmianie.
- W przypadku:
-
- odwołania przez Pacjenta wizyty, wizyty domowej lub wizyty online w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem,
lub
-
- niepojawienia się Pacjenta na wizycie lub wizycie online w zarezerwowanym czasie i nieodwołania tej wizyty lub wizyty online w terminie 24 godzin przed jej rozpoczęciem,
lub
- spóźnienia się Pacjenta na wizytę lub wizytę online powyżej 15 minut od planowanego czasu jej rozpoczęcia, w tym w sytuacji odmowy z tego powodu przez specjalistę przyjęcia Pacjenta na wizytę lub wizytę online,
- kwota uiszczona wcześniej za wizytę, wizytę domową lub wizytę online nie będzie zwracana, a wizyta, wizyta domowa lub wizyta online traktowana będzie jako płatna.Brak zwrotu środków spowodowany jest dopełnieniem przez Usługodawcę wszelkich możliwych starań, będąc w gotowości do spełniania świadczenia oraz poniesienia przez Usługodawcę z tego tytułu kosztów należytego przygotowania wizyty Pacjenta oraz kosztów związanych z personelem i niezbędną infrastrukturą Usługodawcy. Opłata za wizytę lub wizytę online, na której Pacjent się nie pojawił, spóźnił się powyżej 15 minut od planowanego czasu jej rozpoczęcia lub nie odwołał, regulująca ww. koszty operacyjne stanowi całkowity koszt tej wizyty lub wizyty online tytułem opłaty za gotowość do świadczenia usługi (kara umowna).
-
- Kwota uiszczona za wizytę, wizytę domową lub wizytę online zakupioną w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem nie będzie zwracana w razie jej odwołania w tym czasie.
- Pacjent może dokonywać modyfikacji zakupionej wizyty, wizyty domowej lub wizyty online poprzez zmianę terminu jej realizacji najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej wykonania. Zmiany terminu realizacji wizyty, wizyty domowej lub wizyty online Pacjent może dokonać wyłącznie telefonicznie pod numerem telefonu 22 861 53 41 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00 poprzez podanie swojego imienia i nazwiska, imienia i nazwiska specjalisty, daty i godziny zmienianej wizyty oraz wskazanie proponowanej nowej daty i godziny wizyty. Zmiana terminu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online w czasie krótszym niż 24 godziny przed planowanym jej rozpoczęciem wiąże się koniecznością ponownej opłaty za rezerwację nowego terminu.
- W przypadku odwołania lub zmiany terminu wizyty, wizyty domowej lub wizyt online Pacjent otrzymuje potwierdzenie dokonanej czynności w postaci wiadomości SMS przesłanej na podany przez siebie numeru telefonu komórkowego lub wiadomości przesłanej na adres poczty elektronicznej wskazany przez Pacjenta.
- W przypadku odwołania przez Pacjenta wizyty, wizyty domowej lub wizyty online w czasie dłuższym niż 24 godziny przed jej planowanym rozpoczęciem oraz w przypadku odwołania wizyty, wizyty domowej lub wizyty online przez specjalistę lub Usługodawcę – następuje zwrot całej uiszczonej przez Pacjenta kwoty z tego tytułu w sposób odpowiadający sposobowi zapłaty za wizytę, wizytę domową lub wizytę online, tj. za pomocą strony płatności Paynow na rachunek/kartę płatniczą, z której dokonana była wpłata lub przelewem na podany przez Pacjenta numer konta bankowego. Usługodawca dokonuje zwrotu środków Pacjentowi w terminie 14 dni od odwołania w ww. okolicznościach wizyty, wizyty domowej lub wizyty online. W przypadku zwrotu należności Pacjent może zostać obciążony kosztami prowizji i opłat, które obciążyły Usługodawcę w związku z tą wizytą, wizytą domową lub wizytą online przez Paynow (zgodnie z regulaminem usługi) lub bank w przypadku przelewu zagranicznego (zgodnie z opłatami nałożonymi przez bank).
§ 7. Odpowiedzialność
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Pacjenta z Strony lub systemu rezerwacji online bookero.
- Pacjent zobowiązuje się w trakcie wizyty, wizyty domowej lub wizyty online do podawania danych i składania oświadczeń zgodnych z prawdą. Usługodawca oraz jego specjaliści nie ponoszą odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Pacjenta nieprawdziwych danych lub składania nieprawdziwych oświadczeń.
- Usługi oferowane przez Usługodawcę za pośrednictwem Strony nie są przeznaczone dla Pacjentów wymagających hospitalizacji oraz w stanie bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie oraz jakość usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których Pacjent łączy się z siecią Internet w celu korzystania z Strony.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług telekomunikacyjnych oraz niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług przez operatorów usług telekomunikacyjnych z którymi Pacjent ma podpisane umowy i które to usługi wykorzystuje do korzystania z usług świadczonych na jego rzecz przez Usługodawcę.
- W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Strony, niezależnych od Usługodawcy, których skutkiem może być ewentualna kolizja zarezerwowanego terminu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online z terminem wybranym w tym samym czasie przez innego Pacjenta, Usługodawca zastrzega sobie możliwość zapewnienia Pacjentowi możliwie najbardziej dogodnego terminu zamiennego dla wybranej usługi. Pacjent ma prawo nie zaakceptować innego terminu zaproponowanego przez Usługodawcę a tym samym może zrezygnować z usługi, otrzymując zwrot poniesionych kosztów.
- Pacjent ponosi koszty związane z posiadaniem sprzętu umożliwiające korzystanie z wizyty online, w szczególności koszty dostępu do sieci Internet.
§ 8. Reklamacje
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, niewykonania lub nienależytego wykonania usługi – Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: Zintegrowani Sp. z o.o.,
01-496 Warszawa, ul. Korfantego 58. - Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, w tym adres poczty elektronicznej, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań. Podanie danych osobowych w celu zgłoszenia reklamacji jest niezbędne w celu właściwego przeprowadzenia procesu obsługi reklamacji.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Pacjent zostanie poinformowany o sposobie rozpoznania reklamacji w formie pisemnej przesłanej na wskazany przez Pacjenta w reklamacji adres poczty elektronicznej.
§ 9 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest pod adresem elektronicznym www.zintegrowani.com.pl w wersji elektronicznej, umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Pacjent.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, zmiany polityk Usługodawcy i wytycznych mających na celu dostosowanie do aktualnie prowadzonej działalności lub przeciwdziałania nadużyciom, zwiększenia bezpieczeństwa, zmiany zakresu świadczonych usług lub w celu ulepszenia jakości świadczonych usług. Pacjenci zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie na nie mniej niż 14 dni przed ich wejściem w życie chyba, że przepisy prawa powszechnie obowiązującego stanowią odmiennie.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczonych usług terapeutycznych i diagnostycznych Strony będą starały się w pierwszej kolejności rozstrzygać w drodze negocjacji, a w razie ich bezskuteczności spory podlegać będą rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Usługodawcy.
Regulamin świadczenia usług psychologicznych, psychoterapeutycznych i diagnostycznych
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zakres i warunki świadczenia usług psychologicznych, psychoterapeutycznych i diagnostycznych przez Zintegrowani Sp. z o.o. z siedzibą w przy ul. Korfantego 58, 01-496 Warszawa, KRS 313566, NIP: 522-290-69-79, REGON: 141661040, telefon: 22 861 53 41 (dalej „Usługodawca”) na rzecz osób fizycznych w placówce stacjonarnej Usługodawcy, w miejscu zamieszkania Pacjenta oraz za pośrednictwem witryny internetowej www.zintegrowani.com.pl (dalej „Strona”) wykorzystującej system rejestracji online bookero i z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
- System rezerwacji online bookero, którego dostawcą jest SAFI STUDIO Paweł Nowakowski, ul. Spacerowa 25, 05-152 Czosnów, NIP: 531-161-08-55, jest usługą cyfrową pozwalającą Usługodawcy na zorganizowanie procesu przyjmowania i obsługi rezerwacji dotyczących świadczonych przez Użytkownika usług psychologicznych, psychoterapeutycznych i diagnostycznych.
- Usługodawca za pomocą Strony świadczy usługi umożliwiające Pacjentom dokonywanie rezerwacji lub zakupu wizyty w placówce stacjonarnej Usługodawcy, zakup wizyty domowej realizowanej w miejscu zamieszkania Pacjenta oraz zakup wizyty online przeprowadzanej przez specjalistów Usługodawcy z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
- Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.).
- Pacjentem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest pełnoletnia osoba fizyczna, która korzysta lub zamierza skorzystać z usług Strony bez bezpośredniego związku z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (dalej „Pacjent’’).
- Dopuszcza się korzystanie z wizyt, wizyt domowych i wizyt online przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Usługodawca jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia wizyt, wizyt domowych i wizyt online, w przypadku braku takiej zgody.
- Zawartość Strony, w szczególności teksty i znaki graficzne stanowią własność Usługodawcy, która jest prawnie chroniona.
§ 2. Ogólne warunki świadczenia usług
- Strona stanowi narzędzie do zarządzania online konsultacjami psychologicznymi, psychoterapeutycznymi i diagnostycznymi odbywającymi się w stacjonarnej placówce Usługodawcy, konsultacjami psychologicznymi, psychoterapeutycznymi i diagnostycznymi odbywającymi się w miejscu zamieszkania Pacjenta oraz do zarządzania online konsultacjami psychologicznymi, psychoterapeutycznymi i diagnostycznymi świadczonymi drogą elektroniczną w formie wideorozmowy.
- Konsultacji psychologicznych, psychoterapeutycznych i diagnostycznych udzielają specjaliści Usługodawcy.
- Pacjent przyjmuje do wiadomości, że świadczenie usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Korzystanie z Strony może odbywać się wyłącznie na zasadach określonych w treści niniejszego Regulaminu.
- Rezerwacja lub zakup wizyty, wizyty domowej lub wizyty online oraz akceptacja niniejszego Regulaminu, jest równoznaczna z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną lub stacjonarną przez Usługodawcę bez konieczności sporządzenia odrębnych umów.
- W celu właściwego korzystania z Strony Pacjent powinien posiadać komputer lub urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych oraz dostęp do sieci Internet.
- Korzystanie ze Strony jest nieodpłatne, jednak Pacjent chcąc dokonać zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online zobowiązany jest do uiszczenia płatności za wybraną przez siebie usługę zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem znajdującym się na Stronie. Pacjent zostanie poinformowany przed dokonaniem zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online o jej całkowitym koszcie.
- Pacjent może przeglądać zawartość Strony bez konieczności dokonywania zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online.
- W celu dokonania zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online za pośrednictwem Strony Pacjent podaje w następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do korzystania z systemu rezerwacji online.
- Przed dokonaniem zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online Pacjent zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i dokonać jego akceptacji.
- Po dokonaniu zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online Pacjent otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą dokonanie zakupu.
- W celu należytego świadczenia usług, w tym zapewnienia kontaktu z Pacjentem, Usługodawca będzie przesyłał na podany przez Pacjenta adres poczty elektronicznej lub numer telefonu krótkie wiadomości o charakterze technicznym dotyczące dokonanego zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online lub informację przypominająca o wizycie. W celu uniknięcia wątpliwości, komunikaty o których mowa w zdaniu poprzednim nie stanowią informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Podczas korzystania z Strony Pacjent jest zobowiązany do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Strony oraz do korzystania z Strony w sposób nieuciążliwy dla innych użytkowników.
§ 3. Rezerwacja i zakup wizyty, zakup wizyty domowej
- Pacjent ma możliwość dokonania rezerwacji (bez opłacenia wizyty z góry – z zastrzeżeniem ust. 7 i 8 poniżej) lub zakupu (opłacenie wizyty z góry) zgodnie z cennikiem umieszczonym w Stronie, wizyty odbywającej się w stacjonarnej placówce Usługodawcy:
- telefonicznie pod numerem telefonu 22 861 53 41 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00 poprzez podanie imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania rezerwacji lub zakupu wizyty,
- za pomocą Strony za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu wizyt zamieszczonego w Stronie poprzez podanie imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania rezerwacji lub zakupu wizyty.
- Pacjent ma możliwość dokonania zakupu wizyty domowej (opłacenie wizyty domowej z góry) zgodnie z cennikiem umieszczonym w Stronie:
- telefonicznie pod numerem telefonu 22 861 53 41 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00 poprzez podanie imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu (podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania rezerwacji lub zakupu wizyty) oraz preferowanego dnia i godziny wizyty domowej. Po wskazaniu przez Pacjenta powyższych danych przedstawiciel Usługodawcy skontaktuje się telefonicznie z Pacjentem celem potwierdzenia dnia i godziny wizyty domowej oraz specjalisty realizującego wizytę domową.
- Ceny za wizyty i wizyty domowe podawane są w złotych polskich i są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
- Rezerwacja i zakup wizyty odbywa się poprzez wybór specjalisty, daty i godziny wizyty oraz potwierdzenie swojego wyboru poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij”.
- Pacjent – w przypadkach specjalistów Usługodawcy ściśle wskazanych w Stronie – ma możliwość rezerwacji wizyty za pośrednictwem Strony lub telefonicznie bez jej opłacenia z góry, z tym zastrzeżeniem, że dotyczy to Pacjentów korzystających z usług wskazanego specjalisty Usługodawcy po raz kolejny w odniesieniu do wizyty stacjonarnej. W takim przypadku płatność za wizytę następuje w placówce Usługodawcy z góry przed rozpoczęciem wizyty stacjonarnej.
- W przypadku dokonywania przez Pacjenta rezerwacji wizyty po raz pierwszy u wybranego przez Pacjenta specjalisty Usługodawcy, Usługodawca zastrzega sobie możliwość pobrania od Pacjenta opłaty za rezerwację wizyty w wysokości ceny należnej za wizytę.
- W przypadku zakupu wizyty za pośrednictwem Strony, płatności dokonywane są przez Pacjenta za pośrednictwem Strony płatności Paynow.
- W przypadku dokonywania zakupu wizyty lub wizyty domowej telefonicznie, Usługodawca przesyła na wskazany przez Pacjenta w trakcie zakupu adres poczty elektronicznej lub numer telefonu link do dokonania płatności za zakupioną wizytę lub wizytę domową. Płatność dokonywana jest przez Pacjenta za pośrednictwem Strony płatności Paynow lub – w razie braku możliwości płatności za pośrednictwem Strony płatności Paynow np. z powodu awarii – za pośrednictwem przelewu bankowego na rachunek bankowy Usługodawcy w terminie wskazanym przez Usługodawcę wraz z przesłanym linkiem do dokonania płatności. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie wizyta zostanie anulowana.
- Po skutecznym dokonaniu rezerwacji wizyty Pacjent otrzymuje na podany przez siebie w trakcie rezerwacji adres poczty elektronicznej lub numer telefonu – odpowiednio wiadomość poczty elektronicznej lub sms z potwierdzeniem daty i godziny wizyty.
- W przypadku skutecznego zakupu wizyty lub wizyty domowej, tj. dokonanie płatności za wizytę lub wizytę domową i zaksięgowanie środków na rachunku Usługodawcy, Pacjent otrzymuje na podany przez siebie w trakcie adres poczty elektronicznej lub numer telefonu – odpowiednio wiadomość poczty elektronicznej lub sms z potwierdzeniem daty i godziny wizyty.
- Pacjent ma możliwość odwołania wizyty telefonicznie pod numerem telefonu i w czasie wskazanym w ust. 1 powyżej, z zastrzeżeniem § 6 poniżej.
§ 4. Zakup i rezerwacja wizyt online
- Pacjent ma możliwość dokonania zakupu wizyt online zgodnie z cennikiem umieszczonym w Stronie:
- telefonicznie pod numerem telefonu 22 861 53 41 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00 poprzez podanie imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania rezerwacji lub zakupu wizyty online,
- za pomocą Strony za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu wizyt zamieszczonego w Stronie poprzez podanie imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania rezerwacji lub zakupu wizyty online.
- Ceny za wizyty online podawane są w złotych polskich i są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
- Pacjent nie ma możliwości rezerwacji wizyty online oferowanej przez Usługodawcę bez jej jednoczesnego opłacenia.
- Zakup wizyty online odbywa się poprzez wybór specjalisty, daty i godziny wizyty online oraz planowanego czasu jej trwania oraz – w przypadku zakupu za pomocą Strony – potwierdzenie swojego wyboru poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij”.
- Płatności za wizyty online zakupione za pośrednictwem Strony dokonywane są przez Pacjenta z góry za pośrednictwem strony płatności Paynow.
- W przypadku dokonywania zakupu wizyty online telefonicznie, Usługodawca przesyła na wskazany przez Pacjenta w trakcie zakupu adres poczty elektronicznej lub numer telefonu link do dokonania płatności za zakupioną wizytę online. Płatność dokonywana jest przez Pacjenta za pośrednictwem strony płatności Paynow.
- Po skutecznym dokonaniu płatności za wizytę online i zaksięgowaniu środków na rachunku Usługodawcy, Pacjent otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą zakup wizyty online, w tym wybrany przez siebie termin wizyty online, oraz szczegóły realizacji usługi, tj. link niezbędny do realizacji wizyty online.
- Świadczenie usługi wizyty online odbywa się w języku polskim i językach obcych u wybranych i wskazanych w Stronie specjalistów.
- Pacjent przerywając wizytę online przed czasem jej zakończenia nie jest uprawniony do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do zakończenia konsultacji w ramach wizyty online.
- Po zrealizowanej wizycie online paragon za wykonaną usługę Pacjent może odebrać osobiście w placówce Usługodawcy.
- O chęci wystawienia faktury Pacjent zobowiązany jest poinformować Usługodawcę przed realizacją wizyty online poprzez przesłanie na adres mailowy kontakt@zintegrowani.com.pl danych, na które faktura ma zostać wystawiona po realizacji wizyty online.
- Pacjent ma możliwość odwołania wizyty online telefonicznie pod numerem telefonu i w czasie wskazanym w ust. 1 powyżej, z zastrzeżeniem § 6 poniżej.
§ 5. Wymogi techniczne wizyt online
- W celu prawidłowego korzystania z wizyty online w formie wideospotkania niezbędne są co najmniej:
- sprawny komputer/telefon/tablet lub inne urządzenie z oprogramowaniem o następującej minimalnej specyfikacji technicznej:
- system operacyjny: Windows 10, Mac Mac OS X 10.11, iOS, Android;
- przeglądarka internetowa: Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari;
- włączona obsługa JavaScript i Cookies;
- dostęp do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej
- komputer/tablet/telefon komórkowy lub inne urządzenie wyposażone w sprawnie działający mikrofon oraz kamerę.
- sprawny komputer/telefon/tablet lub inne urządzenie z oprogramowaniem o następującej minimalnej specyfikacji technicznej:
- Pacjent w celu uruchomienia wizyty online w formie wideospotkania powinien w wybranym przez siebie terminie wizyty online uruchomić link niezbędny do realizacji wizyty online przesłany Pacjentowi przez Usługodawcę na wskazany przez Pacjenta adres poczty elektronicznej po dokonaniu zakupu wizyty online.
- Pacjent w celu odbycia wizyty online może wykorzystać komputer, tablet, telefon komórkowy lub inne urządzenie. Urządzenie to musi być wyposażone w sprawnie działający mikrofon oraz kamerę. Przed wizytą należy wyrazić zgodę na uruchomienie oraz dostęp do mikrofonu oraz kamery.
- W przypadku niedostosowania przez Pacjenta konfiguracji wskazanej w ust. 1 powyżej, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości skorzystania lub niepełne korzystanie z wizyty online. W celu uniknięcia wątpliwości, przerwa lub zakończenie wizyt online przed wyznaczonym czasem jej zakończenia z przyczyn opisanych w zdaniu pierwszym, nie uprawnia do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do zakończenia konsultacji, a wizytę online uważa się za zrealizowaną należycie i płatną w pełnej wysokości.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług telekomunikacyjnych, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług świadczonych na rzecz Pacjenta przez operatorów telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których Pacjent łączy się w celu korzystania z wizyty online. W celu uniknięcia wątpliwości, przerwa lub zakończenie wizyty online przed wyznaczonym czasem jej zakończenia z przyczyn opisanych w zdaniu pierwszym, nie uprawnia do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do zakończenia konsultacji, a wizytę online uważa się za zrealizowaną należycie i płatną w pełnej wysokości.
§ 6. Odwołanie, spóźnienie lub zmiana terminu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online
- Pacjent – w terminie 14 dni od dnia zakupu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online – ma prawo odwołania zakupionej wizyty, wizyty domowej lub wizyty online (odstąpienia od umowy), z zastrzeżeniem, że może ono nastąpić najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej wykonania – poprzez system rejestracji online bookero lub telefonicznie pod numerem telefonu 22 861 53 41 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00 poprzez podanie swojego imienia i nazwiska, imienia i nazwiska specjalisty oraz daty i godziny odwoływanej wizyty – w takim przypadku umowę uważa się za niezawartą. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do odwołania wizyty, wizyty domowej lub wizyty online.
- Prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do wizyty, wizyty domowej lub wizyty online, która odbyła się przed upływem ww. terminu odstąpienia od umowy.
- W przypadku przewidywanego spóźnienia się Pacjenta na zaplanowaną wizytę lub wizytę online Pacjent zobowiązany jest do telefonicznego poinformowania Usługodawcy o tym fakcie pod numerem 22 861 53 41.
- W przypadku spóźnienia się Pacjenta powyżej 15 minut specjalista ze względu na niewystarczający czas do przeprowadzenia wizyty lub wizyty online w sposób prawidłowy i należyty, ma prawo odmówić przyjęcia Pacjenta na wizytę lub wizytę online. Specjalista może przyjąć spóźnionego Pacjenta tylko jeśli uzna, że nie spowoduje to opóźnień wizyt kolejnych Pacjentów, z zastrzeżeniem, że zakres wizyty lub wizyty online spóźnionego Pacjenta może ulec zmianie.
- W przypadku:
-
- odwołania przez Pacjenta wizyty, wizyty domowej lub wizyty online w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem,
lub
-
- niepojawienia się Pacjenta na wizycie lub wizycie online w zarezerwowanym czasie i nieodwołania tej wizyty lub wizyty online w terminie 24 godzin przed jej rozpoczęciem,
lub
- spóźnienia się Pacjenta na wizytę lub wizytę online powyżej 15 minut od planowanego czasu jej rozpoczęcia, w tym w sytuacji odmowy z tego powodu przez specjalistę przyjęcia Pacjenta na wizytę lub wizytę online,
- kwota uiszczona wcześniej za wizytę, wizytę domową lub wizytę online nie będzie zwracana, a wizyta, wizyta domowa lub wizyta online traktowana będzie jako płatna.Brak zwrotu środków spowodowany jest dopełnieniem przez Usługodawcę wszelkich możliwych starań, będąc w gotowości do spełniania świadczenia oraz poniesienia przez Usługodawcę z tego tytułu kosztów należytego przygotowania wizyty Pacjenta oraz kosztów związanych z personelem i niezbędną infrastrukturą Usługodawcy. Opłata za wizytę lub wizytę online, na której Pacjent się nie pojawił, spóźnił się powyżej 15 minut od planowanego czasu jej rozpoczęcia lub nie odwołał, regulująca ww. koszty operacyjne stanowi całkowity koszt tej wizyty lub wizyty online tytułem opłaty za gotowość do świadczenia usługi (kara umowna).
-
- Kwota uiszczona za wizytę, wizytę domową lub wizytę online zakupioną w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem nie będzie zwracana w razie jej odwołania w tym czasie.
- Pacjent może dokonywać modyfikacji zakupionej wizyty, wizyty domowej lub wizyty online poprzez zmianę terminu jej realizacji najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej wykonania. Zmiany terminu realizacji wizyty, wizyty domowej lub wizyty online Pacjent może dokonać wyłącznie telefonicznie pod numerem telefonu 22 861 53 41 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00 poprzez podanie swojego imienia i nazwiska, imienia i nazwiska specjalisty, daty i godziny zmienianej wizyty oraz wskazanie proponowanej nowej daty i godziny wizyty. Zmiana terminu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online w czasie krótszym niż 24 godziny przed planowanym jej rozpoczęciem wiąże się koniecznością ponownej opłaty za rezerwację nowego terminu.
- W przypadku odwołania lub zmiany terminu wizyty, wizyty domowej lub wizyt online Pacjent otrzymuje potwierdzenie dokonanej czynności w postaci wiadomości SMS przesłanej na podany przez siebie numeru telefonu komórkowego lub wiadomości przesłanej na adres poczty elektronicznej wskazany przez Pacjenta.
- W przypadku odwołania przez Pacjenta wizyty, wizyty domowej lub wizyty online w czasie dłuższym niż 24 godziny przed jej planowanym rozpoczęciem oraz w przypadku odwołania wizyty, wizyty domowej lub wizyty online przez specjalistę lub Usługodawcę – następuje zwrot całej uiszczonej przez Pacjenta kwoty z tego tytułu w sposób odpowiadający sposobowi zapłaty za wizytę, wizytę domową lub wizytę online, tj. za pomocą strony płatności Paynow na rachunek/kartę płatniczą, z której dokonana była wpłata lub przelewem na podany przez Pacjenta numer konta bankowego. Usługodawca dokonuje zwrotu środków Pacjentowi w terminie 14 dni od odwołania w ww. okolicznościach wizyty, wizyty domowej lub wizyty online. W przypadku zwrotu należności Pacjent może zostać obciążony kosztami prowizji i opłat, które obciążyły Usługodawcę w związku z tą wizytą, wizytą domową lub wizytą online przez Paynow (zgodnie z regulaminem usługi) lub bank w przypadku przelewu zagranicznego (zgodnie z opłatami nałożonymi przez bank).
§ 7. Odpowiedzialność
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Pacjenta z Strony lub systemu rezerwacji online bookero.
- Pacjent zobowiązuje się w trakcie wizyty, wizyty domowej lub wizyty online do podawania danych i składania oświadczeń zgodnych z prawdą. Usługodawca oraz jego specjaliści nie ponoszą odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Pacjenta nieprawdziwych danych lub składania nieprawdziwych oświadczeń.
- Usługi oferowane przez Usługodawcę za pośrednictwem Strony nie są przeznaczone dla Pacjentów wymagających hospitalizacji oraz w stanie bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie oraz jakość usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których Pacjent łączy się z siecią Internet w celu korzystania z Strony.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług telekomunikacyjnych oraz niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług przez operatorów usług telekomunikacyjnych z którymi Pacjent ma podpisane umowy i które to usługi wykorzystuje do korzystania z usług świadczonych na jego rzecz przez Usługodawcę.
- W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Strony, niezależnych od Usługodawcy, których skutkiem może być ewentualna kolizja zarezerwowanego terminu wizyty, wizyty domowej lub wizyty online z terminem wybranym w tym samym czasie przez innego Pacjenta, Usługodawca zastrzega sobie możliwość zapewnienia Pacjentowi możliwie najbardziej dogodnego terminu zamiennego dla wybranej usługi. Pacjent ma prawo nie zaakceptować innego terminu zaproponowanego przez Usługodawcę a tym samym może zrezygnować z usługi, otrzymując zwrot poniesionych kosztów.
- Pacjent ponosi koszty związane z posiadaniem sprzętu umożliwiające korzystanie z wizyty online, w szczególności koszty dostępu do sieci Internet.
§ 8. Reklamacje
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, niewykonania lub nienależytego wykonania usługi – Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: Zintegrowani Sp. z o.o.,
01-496 Warszawa, ul. Korfantego 58. - Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, w tym adres poczty elektronicznej, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań. Podanie danych osobowych w celu zgłoszenia reklamacji jest niezbędne w celu właściwego przeprowadzenia procesu obsługi reklamacji.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Pacjent zostanie poinformowany o sposobie rozpoznania reklamacji w formie pisemnej przesłanej na wskazany przez Pacjenta w reklamacji adres poczty elektronicznej.
§ 9 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest pod adresem elektronicznym www.zintegrowani.com.pl w wersji elektronicznej, umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Pacjent.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, zmiany polityk Usługodawcy i wytycznych mających na celu dostosowanie do aktualnie prowadzonej działalności lub przeciwdziałania nadużyciom, zwiększenia bezpieczeństwa, zmiany zakresu świadczonych usług lub w celu ulepszenia jakości świadczonych usług. Pacjenci zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie na nie mniej niż 14 dni przed ich wejściem w życie chyba, że przepisy prawa powszechnie obowiązującego stanowią odmiennie.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczonych usług terapeutycznych i diagnostycznych Strony będą starały się w pierwszej kolejności rozstrzygać w drodze negocjacji, a w razie ich bezskuteczności spory podlegać będą rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Usługodawcy.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.